بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


می خواهند رحمتی را فوتبال زده و بی انگیزه کنند!

http://esesclub.com/public/album_photo/8b/79/05/56f17_8166.jpg?c=1ea6

کروش و نمازی که مهمان  برنامه ورزش و مردم صبح جمعه بودند در مورد سوال بهرام شفیع بابت امکان بخشیدن سید مهدی رحمتی و هادی عقیلی اینگونه پاسخ داد:چون،نظم و دیسپلین از اهمیت بالای نزد من برخورداراست و باید به بازیکنان جوان یاد بدهیم که هیچگاه یک نفر نمی تواند خودش را بالاتر از کل یک مجموعه بداند، لذا سعی میکنم به 25 بازیکنی که تا آخر مسابقات در کنارم بودند و وقت بیشتری گذاشتند فکر کنم ...
خلاصه اینکه ظاهرا کروش به هیچ عنوان قصد ندارد از مواضع قبلی خود در خصوص بخشیدن رحمتی و عقیلی کوتاه بیاید!منتهی در خصوص دعوت از علی کریمی مجددا عنوان میکند که هر بازیکنی در فصل آینده و مسابقات پیش رو آماده باشد حتما به تیم ملی دعوت خواهد شد و کریمی هم از این قائده مستثنی نیست!
بله...علی کریمی که از بازی ملی خداحافظی کرده جز پیشکسوتان محسوب نمیشه،اما عقیلی و رحمتی که حتی حاضر به عذر خواهی از وی شدند،به هیچ عنوان نمی توانند راهی به اردوی تیم ملی پیدا کنند!
این یعنی؛اگر سید مهدی رحمتی در تمام بازیهای لیگ سیزدهم و جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا گلی دریافت نکند و جشنواره کلین شیت راه بیاندازد،باز هم کروش وی را به اردوی تیم ملی دعوت نخواهد کرد!
نتیجه:گلر احتمالی فصل آینده استقلال باید با چنین وضعیتی که 100% موجب کم شدن انگیزه نزد وی در خواهد شد،از دروازه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا و پرافتخارترین تیم تاریخ ایران محافظت کند!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 31 / 3 / 1392برچسب:رسانه ها,ورزش و مردم,کروش,رحمتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com